Гергана Радович

Гергана Радович

 

Гергана Радович е холистичен терапевт и сертифициран преподавател по ТЕС към Българската асоциация за развитие на енергийната психология.

Нейни клиенти са предимно заети жени на възраст между 30 и 50 години, които не разполагат със свободно време и живеят под напрежение, но биха искали да изглеждат по-добре, да спят по-спокойно и да се бъдат енергични и уверени в себе си.

Тя има уникален холистичен подход на работа, който комбинира движение, хранене и управление на емоциите, като основният й фокус е насочен към постигане на бързи резултати. Има 15-годишен опит като авиационен инструктор, по време на който помага на пилоти и авиационни техници да спят по-добре и да управляват по-успешно стреса и умората, неизбежно свързани с тяхната напрегната работа.

Гергана е единственият в Европа Мастер треньор по Ти-Тап – метод, който помага за бързо заздравяване и стягане на тялото.

Благодарение на всичко това клиентите й могат да постигат предсказуеми, задълбочени и трайни резултати като подобряване на здравето, хармонизиране на отношенията с близки хора и колеги, подобряване на качеството на съня, а оттук и по-добра ефективност и увереност в професионалната сфера.

Може да откриете повече на www.ShapeSweetness.com.

Новите хронотипи на съня

Как да се вслушаме в тялото си, за да спим пълноценно и живеем по-добре?

Най-популярната класификация на хронотипите е на„чучулиги“ или сутрешен тип, „гълъб“ или дневен тип и „сови“ или нощен тип. Но това разделение не е изчерпателно, защото не отчита персоналната нужда от сън и личната индивидуалност.

На тази лекция ще ви покажа един нов поглед върху хронотипите, който ще ви помогне да разберете себе си и най-близките си хора по-добре. Ще разберете защо:

  • колкото и да спите, се събуждате смазани и ви трябват няколко часа, за да се разсъните напълно
  • ставате с първи петли, а вечер искате да си легнете с кокошките
  • спите все едно сте на пост и скачате при всеки шум или светлина
  • разсънвате се напълно привечер и сте най-продуктивни, когато другите се приготвят да си лягат
  • излизате на вечеря с приятели, но се прибирате веднага след това, защото сте полузаспали, докато те отиват да пийнат на бар и се чудите как е възможно това
  • можете да работите до среднощ, а сутрин никакви ви няма.

И най-вече – ще получите практически насоки, свързани с вашия хронотип, които да използвате в ежедневието си, за да постигнете по-пълно своите творчески, професионални и лични цели и в същото време да почивате пълноценно.

Ако искате да спите по-добре, като нанесете малки промени в ежедневните си навици, не пропускайте тази лекция.