Маргарита Асадурова

Маргарита Асадурова

Фестивал Свободата да бъдеш | XXIII издание | 26 октомври 2024 | Интер Експо Център

Моят Аз и неговата Сянка

Три парадокса на сянката:

▪️ Необикновеното в сянката е, че тя е вездесъща, присъства неотлъчно, неотменно и винаги е с нас. Точно когато слънцето огрява най-силно душата ни, сянката, която тя хвърля се оказва най-дълбока и хладна. Какво ни казва тя тогава?

▪️ В сянката могат да попаднат всички ценности, издигани някога от човека на пиедестал. Така както се променят времената, така се променят и светлите и сенчестите разбирания на човечеството за живота. Всеки архетип си има своята сянка. Дори този на Разрушителя. Кога и как се появява тя?

▪️ Сянката ни може да изглежда като тъмна и страшна бездна преди да я познаваме, но може и да спасява Аз-а и живота ни от прегаряне, когато се запознаем с нея. Как можем да го направим?

Маргарита Асадурова специализира интерперсонална комуникация с акцент върху визуалния й аспект. Основният предмет на нейната дейност е теоретичната постановка и практическото приложение на архетипното визуално профилиране, което се осъществява чрез метода на индивидуалните анализи на цветовете и личния стил. Дипломира се в Софийския университет на тема иновативни комуникации и работи няколко години в медиите. От журналист до изпълнителен продуцент на тв филм, тя практикува в някои от най- големите и престижни медии като вестник Капитал, Дарик радио, лайфстайл списания и телевизия.

По време на работата си в областта на рекламата и брандинга на продукти и услуги, тя е един от създателите на националната реклама на България „Отворени врати към отворени сърца“, излъчвана по CNN и Euronews. Усъвършенства увлечението си по дизайна в Националната художествена академия и с голяма страст специализира в модната журналистика, като редактор в най-голямата световна модна марка, издавана в България до момента.

През 2007 г. основава студио My Beautiful I, в което работи със стотици индивидуални клиенти, като междувременно води корпоративни обучения из цялата страна и в чужбина. Днес студиото все повече се фокусира върху устойчивото отношение към дрехите и модата и предлага практики за намаляване на консуматорството в тази сфера.

Споделете с приятели

Facebook
LinkedIn
Twitter
Email