Маргарита Асадурова

Маргарита Асадурова

Фестивал Свободата да бъдеш | XXI издание | 28 октомври 2023 | Интер Експо Център

8 рискови капана на идеята “да бъдеш себе си

“Бъди себе си” от една страна е повелята на 21 век. От друга страна обаче може да се види като едно от най-досадните клишета, прогресивно изпразващи се от съдържание. Откакто идеята “да бъдеш себе си” започна да се продава от всякакви кьошета и сергии на всяка крачка около нас, започнахме да губим реална представа колко дълбоко и проникновено е нейното съдържание. Колко трудно достъпно и постижимо е нейното реализиране. И колко много можем да се объркваме в процеса на търсенето на това “себе си” въпреки усилията, които полагаме.

В тази среща ще разгледаме няколко от най-популярните заблуди и фалшиви митове, които ни подлъгват да мислим, че “ставаме” или “сме” “себе си”. Много от тях са отлично маскирани и трудни за разобличаване. За други започваме да се съмняваме още след първите стъпки, но все пак ни увличат, защото са модерни или ни обещават съкровища.

  • Кога всъщност сме себе си обаче и кога не сме?
  • Кои са най-ключовите етапи на пътешествието към себе си?
  • Сами ли сме в това пътешествие?
  • Къде можем да очакваме подводни камъни в него?
  • Как можем да различаваме пътищата, които ще ни заведат до бленуваните земи на себепреживяването и себереализацията?

Маргарита Асадурова специализира интерперсонална комуникация с акцент върху визуалния й аспект. Основният предмет на нейната дейност е теоретичната постановка и практическото приложение на архетипното визуално профилиране, което се осъществява чрез метода на индивидуалните анализи на цветовете и личния стил. Дипломира се в Софийския университет на тема иновативни комуникации и работи няколко години в медиите. От журналист до изпълнителен продуцент на тв филм, тя практикува в някои от най- големите и престижни медии като вестник Капитал, Дарик радио, лайфстайл списания и телевизия.

По време на работата си в областта на рекламата и брандинга на продукти и услуги, тя е един от създателите на националната реклама на България „Отворени врати към отворени сърца“, излъчвана по CNN и Euronews. Усъвършенства увлечението си по дизайна в Националната художествена академия и с голяма страст специализира в модната журналистика, като редактор в най-голямата световна модна марка, издавана в България до момента.

През 2007 г. основава студио My Beautiful I, в което работи със стотици индивидуални клиенти, като междувременно води корпоративни обучения из цялата страна и в чужбина. Днес студиото все повече се фокусира върху устойчивото отношение към дрехите и модата и предлага практики за намаляване на консуматорството в тази сфера.

Споделете с приятели

Facebook
LinkedIn
Twitter
Email